Thursday, September 11, 2008

こんにちは (Konnichiwa)


みなさんこんにちは。
初めまして、わたしのなまえはラフィエルです。イギリスのDurhamからきました。にじゅういっさいです。コロンビアだいがくのよねんせいです。はまだせんせいはわたしの日本語せんせいです。
よろしくおねがいします.

-ラフィエル


Hello everyone!
Nice to meet you, my name is Raphael. I come from Durham, England. I am 21 years old. I am a senior (fourth year student) at Columbia University. Professor Hamada is my Japanese teacher.

-Raphael

1 comment:

solo86 said...

こんにちは!わたしはCaoです。columbiaだいがくのちゅうごくがくせいです。どうぞ よろしく おねがいします